Ondersteuning

Een gebruikersinstelling van het bureaublad van Windows, een handigheidje in MS Office of een printje dat niet goed uit de printer komt. Allemaal dagelijkse vragen die door een werkplek- en/of systeembeheerder kunnen worden beantwoord of opgelost. Maar wat gebeurt er als u niet beschikt over een werkplek- en/of systeembeheerder?

McMasters beschikt over een team van ICT specialisten, waaronder werkplek- en systeembeheerders. U kunt en mag beroep op ze doen. Onze specialisten staan klaar om u te helpen. Ze zijn via onze servicedesk te bereiken. Wanneer onze servicedesk uw initiƫle vraag of storing niet kan beantwoorden of afhandelen zal deze worden doorgespeeld naar de afdeling ondersteuning (het team van onze specialisten).

Afdeling ondersteuning neemt uw vraag of storing aan en blijft hiervoor verantwoordelijk totdat deze is afgehandeld. De medewerker heeft een gedegen ICT kennis en kan u zowel op afstand (telefonisch of remote inloggen) als op locatie uitstekend helpen. Mocht onze ondersteuner er toch niet uitkomen of specifieke kennis missen, dan zorgt deze ervoor dat u verder wordt geholpen door zijn contact bij de fabrikant.

Ons team van specialisten is op afspraak, 24/7 inzetbaar. Ze opereren op basis van de volgende processen:

  • Incidentmanagement
  • Probleemmanagement
  • Calamiteitmanagement
  • Service Level Management