Servicedesk

Servicedesk

 

McMasters beschikt over een ICT servicedesk. De servicedesk fungeert als aanspreekpunt voor computergebruikers voor al hun ICT vragen, storingen en verzoeken. Onderwerpen die door de servicedesk worden behandeld zijn o.a.:

  • Computergebruik
  • Internetgebruik
  • Ondersteuning
  • Computer hard- en software
  • Systeem- en netwerkbeheer
  • Kantoorautomatisering
  • McMasters aangeboden diensten
  • ICT vragen algemeen

Onze servicedesk verzorgt de aanname, registratie, oplossing, routering en voortgangsbewaking van vragen, storingen en verzoeken. De servicedesk is zowel telefonisch als via e-mail te bereiken. Als er een vraag, storing of verzoek niet kan worden afgehandeld door de servicedeskmedewerker zal deze (in overleg met de klant) worden doorgespeeld naar de afdeling ondersteuning. De servicedesk opereert op basis van de volgende processen:

  • Incidentmanagement
  • Configuratiemanagement
  • Capaciteitsmanagement
  • Service Level Management

Onze servicedesk is geopend van 09.00 tot 21.00 op werkdagen en van 10.00 tot 17.00 op zaterdagen. Op zon- en feestdagen is onze servicedesk gesloten.